Country
select
    Region :
select
      Town :
select
Live News From Undi


Did not find what you want?
Search More Local News here


MADAN MOHAN M
Location: ELURU : Friends : 37
TELUGU DESAM PARTY ABHIMANULAKI NAYAKULAKI OKA MATA CHEPPALANI I TWEET CHESTUNNA DONGE DONGADONGA ANNATTUGA UNDI JAGAN GARI STITI
59 seconds ago Tweeted 0
ANA SIRRULLAH
Location: REFORMIST : Friends : 749
Kami yg undi kau sbgai presiden,kau pulak yg kurang ajar dgn kami
3 minutes ago Tweeted 0
Nimmagadda
Location: : Friends : 43
@yaswanth_gutta bomma ela undi anta
9 minutes ago Tweeted 0
acción poética
Location: : Friends : 39
No sabía u.u Como que undi pero sinculpa
9 minutes ago Tweeted 0
Rafika Bono Fauzia N
Location: Lithosphere♡ : Friends : 539
@martinania samasamaa :") gatau nih kenapa itu pas di undi nomernya itu lagi itu lagi wkwkwk congrats yaa manjur banget itu doa nya wkwk
10 minutes ago Tweeted 0
Dwi Nur Agung
Location: △̵̵ : Friends : 387
butterfly from cocoon - undi atau mati
15 minutes ago Tweeted 0
LifeRecords Malaysia
Location: Malaysia : Friends : 2837
Undi Artis Baru Terbaik Karaoke - @NanaaSheme http://t.co/eD16NdOFR3 #AnugerahKNeway2014
16 minutes ago Tweeted 0
•Play•
Location: : Friends : 170
Meti la pata, para probar, y me undi en arenas movedisas! #EstupidaSoy!
16 minutes ago Tweeted 0
EastCoast
Location: Hyderabad : Friends : 404
@rajkarsewak Ninna Laxman Sania ni attack chesinattu undi..KCR ni kaadu. Manodu konchem smart ga deal cheyyalsindi.Ardam chesuko.
30 minutes ago Tweeted 0
Mica ♡
Location: Pasteur : Friends : 378
Pobre Seguu lo re undi jajaja
35 minutes ago Tweeted 0
Zaid
Location: Shah Alam, Malaysia : Friends : 693
@rafiziramli kenapa nak bubar DUN? Buat usul undi tak percaya je dah la.
40 minutes ago Tweeted 0
Weltmeister
Location: UKM, Bangi : Friends : 437
@yenmohd sayang la tp esok bru kami cek undi tarikh..klu tetiba ramak plih tarikh lain kita mna nak tau kan
40 minutes ago Tweeted 0
FMT News
Location: ÜT: 3.099457,101.681025 : Friends : 1425
MB: Silakan usul undi tidak percaya http://t.co/cbITfh3DJS
44 minutes ago Tweeted 0
NR
Location: Mumbai : Friends : 102
@sasankaPK_sayz @Raj_Pspkf undi kabbate monna Polavaram bill pass inanduku state lo kuda chala mandi aynaku kaasta credit icharu
an hour ago Tweeted 0
Satriani#Sindirsm
Location: : Friends : 921
Nak bg tau...aku x undi Khalid. Aku undi PR. Bulan prtama Khalid jd MB pun aku dah x sdap hati #sajaBgTau
an hour ago Tweeted 2
iw. suparno
Location: Kota Makassar : Friends : 477
ini 2 Mobil yang akan di Undi dari total 132mobil hingga juni2015. Mudahan #namaku yg naik duluan hehe colek... http://t.co/616FnJrlDb
an hour ago Tweeted 0
Jason Lee
Location: : Friends : 436
In Terengganu, tak payah pun.“@RajaPetra: Nak turunkan TS Khalid hanya dengan usul undi tidak percaya sahaja
an hour ago Tweeted 2
Raja Petra Kamarudin
Location: Manchester : Friends : 242
Nak turunkan TS Khalid hanya dengan usul undi tidak percaya sahaja - http://t.co/TBbR8VtBtE
an hour ago Tweeted 0
Pat Lu
Location: Kuala Lumpur, Malaysia : Friends : 41
Nak turunkan TS Khalid hanya dengan usul undi tidak percaya sahaja Berjayakah Anwar menekan PAS untuk... http://t.co/xacKucyxpG
an hour ago Tweeted 1
Griya Computama Solo
Location: Solo : Friends : 1879
@ceremoniall Untuk tabletnya nanti masih di undi mbak...
an hour ago Tweeted 0
Fadzli Rosli
Location: Port Klang, Selangor, Malaysia : Friends : 393
@rafiziramli rakyat sokong penstrukturan air yg TSKI buat. problem? oh lupa. PR lagi suka tgk rakyat angkut baldi air, janji undi PR eh
an hour ago Tweeted 0
ãbhïshēk4U
Location: KADAPA : Friends : 65
oho ala artham iyyinda.ade below aveg talk undi ga.ika cinema pedda aadakapovochu ani na artham @rajeshrach
an hour ago Tweeted 0
Kesuma Arinandy
Location: Lampung - Yogyakarta : Friends : 187
kupon makan Zu bento kita dulu ternyata di undi bulang agustus. berdoa bebs semoga dapet motor :") (cc : @anggun___ @ariew__ )
1 hours ago Tweeted 0
Telkomsel CimahiKBB
Location: : Friends : 245
Jam 10 nanti kami undi pemenang hadiah pulsa dari Telkomsel @standupindo_KBB
1 hours ago Tweeted 1
rai2u1
Location: Selangor | Liverpool : Friends : 396
@rafiziramli bukan rakyat undi individu ke? Sebab tu individu boleh lompat parti kan?
1 hours ago Tweeted 0
Kak Long Lara
Location: Malaysia : Friends : 1444
Masuk penggal kedua PR perintah Selangor sy dpt apa? Dpt merasa air free jer,yg lain xada beza dgn masa BN perintah. So nak undi lg?
1 hours ago Tweeted 1
titah angesti
Location: : Friends : 681
Titah senasib sama aku btw wkakakak, trs lanjut dmn ? — Aku ketrima di ub riz alhamdulillah.. tp msh ngarep undi... http://t.co/o5K5HsxEH2
1 hours ago Tweeted 0
Fareez Klose
Location: dekat mana engko nak? : Friends : 2163
Yang suka2 nak tukar MB ni dia tau ke dia tu dapat kerusi pun sebab rakyat yang undi.
1 hours ago Tweeted 0
Music = My Life♡
Location: Directionerlandia ∞ : Friends : 1234
Hoy me undi todo en la arena, me entro todo arena en los pies.. en una estaba distraida y vino una re ola.. tuve qe salir corriendo JAJAJAJA
1 hours ago Tweeted 0
#OkaLailakosam
Location: : Friends : 115
miru daggara undi cheyinche datu unar ga nen jump andi @iamkalyan82 @Adi_Prodduturi @chay_akkineni
1 hours ago Tweeted 0
164